niedziela, 28 lutego 2016

Nowość - idelany filc już w Polsce !!!


Witajcie,
Cześto pytacie mnie skąd zamawiać filc,którego używam do swoich prac.
Cóż,sprawa zamawiania filcu jest dość skomplikowana,bo filc pochodzi aż z USA jest okropnie
drogi ,a do tego dochodzą koszty transportu i niestety opłaty celne :(
A co byście powiedzieli gdyby taki filc można było kupić w Polsce ???
Sklepik NA STRYCHU spełnił moje marzenie i na sklepowych półkach pojawił się cudowny-absolutnie bez wad- mięciutki materiał.
Jestem nim zachwycona i oczywiście nie mogłam się oprzeć pociachania go ;)
Zajrzyjcie na blog sklepowy NA STRYCHU i poczytajcie o tym cudownym filcu,
zrobiłam na nim niezły crash test ;)
Mogę tylko zdradzić ,że wynik był pozytywny ;)


http://sklepik.na-strychu.pl/userdata/gfx/d12cb0fc1b200458cb5e89b9dea6f5dc.jpg

A co powstało z arkuszy filcu,które wpadły w moje ręce ?
Pierwszą pracą jest (wcale nie taka mała) syrenka :)


do uszycia syrenki użyłam następujących kolorów :


Prawda,że cudne te pastele ?




Syrence oczywiście towrzyszy jej dzielny przyjaciel Rybek ;)



Ooo..taka jestem duża :D


Syreni ogon srebrną nicią wyszywany :)


Sklepiku NA STRYCHU,dziękuję Ci ,
że zadałeś sobie ten trud i sprowadziłeś ten filc
                                    do Polski-moje wszystkie rozterki i obawawy


                                        z zamawianiem za granicą wkoncu się skończyły :)



image




3 komentarze:

sylwiitwory pisze...

To w takim razie, życzę Ci aby Twój czas rozciągnął się jak guma, abyś mogła tworzyć, twooooorzyć :)

Unknown pisze...

Your posts are an inpiration for me! Everything so perfect!

Unknown pisze...

ten miętowy to który nr kolorku? :)