środa, 24 lutego 2016

Familijny portret :)

Hej,hej

Lubicie te chwile, kiedy okazuje się, że Wasza rękodzielnicza praca
 była dla innych cudowną niespodzianką,
powodem do uśmiechu lub łez szczęścia?
Ja uwielbiam, wtedy wiem, że to, co robię - ma sens :)
Otrzymałam niedawno e-maila z prośbą o stworzenie portretu rodzinnego.
Obrazek miał być podziękowaniem od męża dla żony
za urodzenie cudownego dzieciątka.
Długo pracowałam nad tym projektem, gdyż wiedziałam,
jakie znaczenie ma dla zamawiającego.

Taśma z różami na tiulu idealnie dopełniła całości 
i pozwoliła na ukrycie granicy między
filcowymi postaciami, a dolną częścią obrazka:


Domowe zwierzątka to także rodzina, więc na obrazku nie mogło
zabraknąc ukochanego psa Jelly :)




Powyższy obrazek stworzyłam z produktów LEMONCRAFT :)
Zajrzyjcie na Lemoncraftowego bloga i sprawdźcie,jakich produktów użyłam :)


Buziaki dla Was 





12 komentarzy:

J and A pisze...

Bardzo podoba mi się ten obrazek. Szczególnie, że sama jestem wielką fanką filcu :) Urzekły mnie te wszystkie szczegóły! Super!

Unknown pisze...

Cudowny prezent i cudownie go zrealizowałaś :)

Malgodia pisze...

Rewelacyjny, wszystkie postacie są śliczne i bardzo sympatyczne, a piesek zwala z nóg :)

Pocopotka j pisze...

jak zwykle, zachwycająca praca. to co tworzysz jest fantastyczne!

aisab pisze...

O, Matko chylę czoła przed Wami, weszłam przypadkowo i siedzę już półtora godziny podziwiam i podziwiam i nie mogę wyjść z zachwytu, moja Mama też mi szyła zabawki potrafiła tak równo szyć jak Wy,
oglądając Wasze DZIEŁA zastanawiałam się jak takie maleństwa wstawiacie pod stopkę maszyny, dopiero potem doczytałam że wszystko ręcznie szyjecie i jestem pod jeszcze większym wrażeniem. Gratuluje Wam zdolności i serdecznie pozdrawiam

Eliza Art pisze...

Jesteś wielka!!! Obrazek jest prześliczny. Prezent SUPER!!!
Podziwiam twój talent twórczy. Pozdrawiam

Arleta pisze...

fantastyczna rodzinka i pies super

karolina jeżak pisze...

Przepiękna pamiątka, Basiu! Jesteś niesamowita... :)

Niebiesko_Oka pisze...

Piękny portret! Uwielbiam oglądać Twoje filcowe prace :).

Unknown pisze...

Cudny portrecik :)

Gdziw Pani kupuje te literku? Potrzebuje do bransoletki ale nie moge nigdzie ich dostac :(

Unknown pisze...

che meraviglie!

Moje nożyczki pisze...

Dopracowane w każdym calu :)